Sunday, June 14, 2009

percubaan pertama

14/06/09 ari nie aku kena keja...aduhh....boring sgt...tp x pa..at least belh gak settle keja yg x siap..tp dok opis sorang2 pun boring gak..tp aku layan jeer...baca paper pun x da apa berita..wat rugi beli saja....tapi dalam dok wat keja kt opis sini...kdg2 aku terpikir gak...boring gak kalu dok kt dunia ni tanpa insan yang lain...heheheheh.....dok sorang2 wat aku terpikir apa yang telah aku wat masa lalu....byk benda bodoh yang aku wat dulu..dari zaman sekolah smpi kantoi blajaq...wat malu jerr...tp syukur skrang aku dh berubah dari dulu...walalupun x berjaya mana.....aku syukur dapat bg mak n pak aku gembira.....walaupun aku x diketegorikan berjaya...hehehehhe....tp apa yang aku ingat...16062001 tahun aku mula2 cinta monyet..hahahahaha...nk gelak pun ada....tp itu pengalaman...

No comments:

Post a Comment